Veelgestelde vragen
Heb je een vraag over jouw bezoek aan het Stadstheater?
Je vindt de antwoorden van de meest gestelde vragen hier.
Algemene vragen
-
Is het Stadstheater goed bereikbaar? Waar kan ik het beste parkeren?
-
Is het mogelijk om voor of na de voorstelling wat te eten of drinken in het Stadstheater?
-
Hoe reserveer ik een nagenietarrangement?
-
Waar kan ik mijn jas en tas laten tijdens mijn bezoek?
-
Ik ben te laat voor een voorstelling, wat moet ik nu doen?
-
Waar kan ik terecht als ik iets ben kwijtgeraakt tijdens mijn bezoek?
-
Hoe laat openen de deuren van de theaterzaal voor een voorstelling?
-
Heeft de voorstelling een pauze?
Tickets kopen
-
Betaal ik transactiekosten?
-
Hoe werkt online reserveren?
-
Kan ik een stoel reserveren?
-
Hoe koop ik tickets met de Podium Cadeaukaart?
-
Welke cadeaukaarten worden geaccepteerd?
-
Ik wil mijn tickets annuleren, kan dat?
-
Kan ik mijn papieren theaterbon nog wel inwisselen?
-
Moet ik voor (kleine) kinderen die meegaan naar de voorstelling ook een kaartje kopen?
Mijn gegevens
-
Hoe kan ik mijn gegevens inzien, wijzigen of laten verwijderen?
-
Hoe geef ik een adreswijziging door?
-
Waar kan ik mij aan- of afmelden voor de nieuwsbrief?
Toegankelijkheid van het Stadstheater
-
Kan ik met mijn rolstoel of rollator de zaal in?
-
Is het mogelijk om met een gehandicaptenparkeerkaart te parkeren?
-
Mag mijn blindengeleidehond mee naar binnen?
-
Waar kan ik het beste zitten in de zaal als ik slecht ter been ben?
Neem contact op
Staat jouw vraag er niet tussen? Neem contact met ons op via servicebalie@stadstheater.nl, bel ons op 088 – 220 70 10 of loop langs bij de balie aan het theaterplein 10.