Servicebalie ticketverkoop medewerker

Ticketverkoop

Bestel op ieder moment van de dag de tickets voor je favoriete voorstelling via de website. Wil je liever een papieren ticket? Reserveer en bestel dan via de servicebalie. Dat geldt ook voor rolstoelplaatsen en tickets met kortingspassen.

Foto van een online bestelling

E-tickets

Online bestellen

Bestel je de tickets online? Dan kun je ervoor kiezen om de e-tickets in je mail te ontvangen of bij de servicebalie op te halen. Bij binnenkomst in het Stadstheater vragen we je om een digitale versie op je telefoon of om een uitgeprint ticket. De e-tickets zijn makkelijk terug te vinden in je eigen Stadstheater account.

  • Betaal ik transactiekosten?

    Ja, wij rekenen € 1,50 transactiekosten per bestelling. Kies je voor E-tickets dan betaal je geen extra kosten naast de transactiekosten. Voor postverzending vragen wij naast de transactiekosten ook € 5,00 verwerkingskosten.

Stadstheater servicebalie medewerker kaartverkoop

Ticketverkoop via de servicebalie

Natuurlijk is (telefonisch) reserveren ook nog steeds mogelijk tijdens openingstijden van de servicebalie. Als je ervoor kiest om de tickets op te halen, zorg dan dat je de bestelling binnen 14 dagen ophaalt. Je kunt de tickets ook per mail ontvangen. De servicebalie is open vanaf 1 uur voordat de voorstelling begint. Bij de servicebalie is het enkel mogelijk om te pinnen. Contant betalen is niet mogelijk. Contactloos betalen kan bij bedragen tot € 50.

Weet waar je koopt

Weet waar je koopt: alleen bij officiële verkooppunten. Doe dit om teleurstellingen te voorkomen.

Lees meer
Foto van Podium cadeaukaart

Podium Cadeaukaarten

De Podium Cadeaukaart is dé cadeaukaart voor theatervoorstellingen en concerten. Met deze kaart heb je keuze uit 30.000 voorstellingen en concerten per jaar, inwisselbaar bij ruim 300 aangesloten theater- en concertzalen in Nederland. Ook bij je online bestelling bij het Stadstheater. De Podium Cadeaukaart is 3 jaar geldig na aankoop en kan in delen besteed worden.

Online

De Podium Cadeaukaart is online en bij de servicebalie te gebruiken en is te koop bij de servicebalie.

Nog even handig om te weten

  • Hoe werkt online reserveren?

    Een reservering maken en online je stoel kiezen is 24 uur per dag mogelijk via www.stadstheater.nl. Via de button ‘Bestel tickets’ bij de voorstellingen kom je in een inlogscherm.

    Als je vaker tickets besteld hebt bij het Stadstheater log je in met eigen gegevens bij ‘Mijn account’. Als je mailadres bij ons bekend is zonder wachtwoord, vraag dan om een automatisch gegenereerd wachtwoord. Je ontvangt dan een mail met je nieuwe wachtwoord. We raden je aan dit zelf aan te passen in ‘Mijn account’.

    Als je voor de eerste keer tickets bestelt, heb je een nieuw account nodig, deze maak je hier aan.

  • Ik wil mijn tickets annuleren, kan dat?

    Ja, dat kan tot 1 dag voor de voorstelling bij de servicebalie, via de mail naar servicebalie@stadstheater.nl of telefonisch via 088 220 70 10. Je ontvangt een digitaal tegoed op je account. Dit tegoed is onbeperkt geldig en gebruik je heel eenvoudig weer bij een volgende voorstelling.

    Voor het retourneren van tickets betaal je € 5 per kaart aan administratiekosten, met een maximum van € 10. Stadstheatervrienden betalen geen administratiekosten.

  • Is het Stadstheater goed bereikbaar? Waar kan ik het beste parkeren?

    Het Stadstheater is voor iedereen goed bereikbaar met de auto of taxi, het openbaar vervoer en met de fiets. Er is voldoende parkeergelegenheid rondom het Stadstheater. De uitgebreide informatie voor parkeren en de bereikbaarheid vind je hier .

  • Waar kan ik mijn jas en tas laten tijdens mijn bezoek?

    Dit kan in onze (gratis) bewaakte garderobe. Je jas en tas mogen eventueel ook mee de zaal in.

  • Is het mogelijk om voor of na de voorstelling wat te eten of drinken in het Stadstheater?

    Bij STAGE kitchen & café ben je altijd welkom voor een hapje en een drankje, voor en na de voorstellingen. Op onze lunch- en dinerkaart vind je de favoriete gerechten van de artiesten en regionale producten. Zo sluit je de dag of avond volledig af in stijl met een culinair hoogstandje.

    Plekje reserveren?
    Doe dat op tijd. Dat kan ter plekke in het restaurant, via deze link of bel naar 088 220 70 50.